Lietošanas noteikumi
Visas cenas ir norādītas EUR (eiro) ar PVN 21%
Pasūtījuma apmaksu var veikt ar bankas karti vai internetbanku.
Piegādes nosacījumi un cenas
Piegādi visā Latvijā nodrošina kurjerpakalpojumu sniedzēji Venipak Sia un Omniva Latvija Sia.
Prece tiks piegādāta Jums uz norādīto adresi 3 darba dienu laikā.
Piegādes maksa Latvijas teritorijā ar Venipak kurjeru – Eur 5 un uz Omnivas pakomātu – Eur 3.
Piegādes maksa Igaunijā unLietuvā – Eur 7.
Piegādes maksa visās pārējas Eiropas Savienība valstīs – Eur 25.
Pirkuma summā un piegādes izmaksās ir iekļauts 21 % PVN.
Ja gadījumā kāda no precēm ir nepieciešama steidzami – sazinieties ar klientu konsultantu pa tālruni: 20626600, lai precizētu tās pieejamību.
Pirkumus pirms Ziemassvētkiem plānojiet savlaicīgi. Preču piegāde visā Latvijā var kavēties. Ja pirkums ir domāts, kā dāvana, tā noformēšanu neatlieciet uz pēdējo mirkli.
Atteikuma tiesības
Pircēja tiesības atteikties no līguma (pirkuma).
Pircējam ir tiesības atteikties no Līguma (pirkuma) un atdot atpakaļ preci 14 dienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas.
Pircējam ir tiesības atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kas noslēgts uz Pasūtījuma pamata, nepaskaidrojot atteikšanās cēloni.
Lai atteiktos no Līguma, Pircējam jāaizpilda preces atdošanas veidlapa, un prece oriģinālajā iesaiņojumā (ja tāda ir), ar visiem marķējumiem, par saviem līdzekļiem jānogādā preces izsūtīšanas vietā – Bio2You birojā Latgales iela 322A, Rīga.
Par Pircēja atteikšanos tiek uzskatīta arī savlaicīga preces atdošana bez preces atdošanas veidlapas.
Gadījumā, ja preces tiek atsūtītas atpakaļ sabojāta vai lietota, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju no Pircēja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem. (Noteikumi par distances līgumu, III daļas, 19.punkts).
Naudu par atdoto preci Pārdevējs pārskaitīs uz Pasūtītāja norādīto kontu 30 dienu laikā no preces aizsūtīšanas atpakaļ.
Pārdevēja piegādes izdevumi netiek kompensēti, tie jāsedz Pircējam.
Pircējam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības, ievērojot šādus ieteikumus un nosacījumus:
- atdodamais Pasūtījums nedrīkst būt atvērts, kā arī lietots (ievērojot preces specifiku);
- ja atdodamā pasūtījuma stāvoklis ir pasliktinājies, un tas ir noticis nepareizi to uzglabājot, Pircējam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības;
- pircējam ir pienākums saglabāt un nesabojāt Pasūtījuma iepakojumu;
- ja Pārdevējs konstatē, ka Pasūtījums pirms atteikuma tiesību izmantošanas ir ticis lietots, atvērts utml., Pārdevējs var atteikties atmaksāt par Pasūtījumu veikto samaksu, kā arī šādā situācijā Pasūtījumu nesūta un neatdod atpakaļ Pircējam, bet gan to utilizē.
Pircējam ir pienākums pārbaudīt pirms Pasūtījuma nosūtīšanas atpakaļ, lai visas daļas tiktu pievienotas (arī lietošanas instrukcija (ja tāda ir), noņemamas detaļas, preču pavadzīme, kā arī kurjera piegādes dokumenti, ja tādi tiek izsniegti).
- Pārdevējs atbild par visiem preču trūkumiem saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
- Pasūtījuma pavadzīmi obligāti jāsaglabā, jo tas ir dokuments, kas apstiprina pirkumu un garantija ir spēkā tikai tad, ja ir saglabājies rēķins-pavadzīme.
- Defektu esamības gadījumā Pircējam ir tiesības pieprasīt preces bezmaksas remontu, ja tāds ir iespējams, vai Pasūtījuma apmaiņu.
- Pārdevējs neatbild par iepakojuma defektiem, kuri radušies pēc preces nodošanas Pircējam, kā arī par sekām, kuru cēlonis ir Pasūtījuma nepareiza lietošana vai tā lietošana personīgi Pircējam neizvērtējot savu veselības stāvokli. Pircējs ir pats atbildīgs par zināšanām, kas viņam nepieciešamas, lai izvērtētu konkrēta kosmētikas līdzekļa lietošanu.
Detalizētāku informāciju par šo procedūru uzzināsi distances līgumā, ar kuru noteikti iepazīsies, kad veiksi pirkumu mūsu mājaslapā. Vairāk par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, vari uzzināt šeit: http://www.ptac.gov.lv